Головна » Статті » Конспекти уроків |
Вправа «Криголами» Мета : вчити відгадувати загадки, розширити й уточнити уявлення дітей про органи чуттів, розвивати стійку увагу та творчу уяву, фантазію, зв’язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до свого організму Завдання гри: учні відгадують загадки і за початковими літерами відгадки дають характеристику цьому органу чуття, наприклад: Відгадайте загадку. Сопе, хропе, часом чхає, Сюди-туди зазирає. На морозі замерзає, Бо одежинки не має. (Ніс). Н – нюхальний І – імпульсивний С - слухняний Завжди в роті, а не проковтнеш. (Язик). Я – язикатий З – значущий И – довгий К - короткий На ніч два віконця самі зачиняються, А зі сходом сонця самі відчиняються. (Очі.) О – оксамитові Ч – чорняві І - ідеальні Все тіло наше облягає,
Пропускає багато поту й жиру, А називають її…. шкіра. Ш – шорстка К – красива І – ідеальна Р – рябенька А – активна Самі мовчать, а нам допомагають почути тих,
В - велике У - уважне Х – хороше А – активні
Вправа «Броунівський рух» Мета : розширити уявлення учнів про властивості органів чуття, вміти знаходити характеритстики конкретного органу чуття, вчити спільно вирішувати поставлені завдання; розвивати вміння спрівставляти, аналізувати ; виховувати бережливе ставлення до свого організму Завдання : Дітей поділити на групи. Групам роздають картинки із зображенням органів чуттів. Діти вільно рухаючись по класу знаходять картинки із зображенням характеристик, що корисно ( шкідливо) для даного органу чуття.
Мета : вчити спільно вирішувати поставлені завдання; розвивати вміння спрівставляти, аналізувати ,розвивати вміння сприймати новий матеріал, логічно мислити, збагачувати мовлення учнів. Завдання: виконайте дії і прочитайте утворений результат.
Як одним узагальнюючим словом можна назвати усі утворені слова? (органи чуття) Вправа «Який король найголовніший» Мета : дати уявлення про необхідність і важливісті органів чуття у пізнанні дійсності, як умови збереження себе, довкілля, про необхідність збереження «помічників»; розвивати вміння сприймати новий матеріал, логічно мислити, збагачувати мовлення учнів. Завдання: Одягають дітям корони ( на яких зображено око, вухо, ніс, рука, язик – інші діти визначаються до кого приєднатися і хто з них найголовніший (король). Діти приєднуються – і доводять свою думку чому вони вважають , що це орган чуття найголовніший. Хто нікуди не приєднався – доводить свою думку – чому він так вчинив? ( Тому що всі органи важливі ) Слухання казки «Хто з помічників найголовніший» С. Собакар Одного разу між помічниками людини виникла суперечка. Кожен з них вважав себе найголовнішим. Вуха сказали: „ Ми найголовніші, бо без нас людина нічого не почує. Вовк буде вити, а вона буде спокійно йти, і вовк наздожене її ” . Очі сказали: „ Людина обернеться, побачить вовка і втече. А якщо нас не буде, то вона хоч і почує вовка, та не буде бачити, куди їй втікати ” . А язик і собі: „ Без мене людина не зможе закричати і налякати вовка. Або покликати на допомогу. Загине людина разом з очима і вухами ” . А руки і собі мовили: „ Без мене людина не зможе боронитись. І всі загинуть без мене ” . Задумались помічники та вирішили, що всі вони необхідні людині. Всі вони бережуть людину, а людина береже їх і так разом вони живуть.
| |
Переглядів: 1801 | | |
Всього коментарів: 0 | |