Головна » Статті » Конспекти уроків |
План уроку І.Організаційний момент ( 1 хв) ІІ. Мовленнєва розминка (3 хв) 1. Робота над чистомовкою .(2 хв) 2. Робота над скоромовкою. (1 хв ) ІІІ. Перевірка домашнього завдання ( 3 хв) 1.Відповіді на питання . ІV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку. (3 хв) 1. Гра «Відгадай казку». ( 1 хв) 2. Робота з виставкою книг( 1 хв) 3.Робота над загадкою. ( 1 хв) V. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу. ( 10 хв) 1.Довідкове бюро. ( 2 хв) 2.Первинне сприймання казки: а) Читання уривка казки вчителем ( 2 хв) б) Гра «Бджілки» . Самостійне напівголосне дочитування казки до кінця.( 5 хв) в)Офтальмологічна пауза( 1 хв) VІ. Узагальнення і систематизація знань учнів. ( 17хв ) 1. Бесіда за змістом. Робота над схемою до казки.( 2 хв) 2.Тест «Як запам’ятали казку». ( 2 хв) 3. Вибіркове читання. ( 3 хв) 4. Робота в парах. Фізхвилинка ( 4 хв) 5. Розв’язування задач, пов’язаних зі змістом казки ( 1 хв) 6. Гра «В театрі»( 5 хв) VІІ. Підсумок уроку.( 2 хв) 1. Гра «Мікрофон» VІІІ. Домашнє завдання ( 1 хв)
Хід уроку І.Організаційний момент (Слайд 1) ( діти разом повторюють слова, показані на слайді) Пролунав дзвінок. Починаємо урок. Працюватимем старанно, Щоб почути у кінці, Що у нашім другім класі Дути – просто молодці.
ІІ. Мовленнєва розминка 1. Робота над чистомовкою . (Слайд 2,3) Щоб гарно читати, проведемо мовну розминку. Ець-ець-ець — подув сильний вітерець, Аї-аї-аї — облітає листя в гаї, Го-го-го — ми збираємо його, Ас-ас-ас — принесемо листя в клас. Язик донизу — си-си-си, Вуса, вуса у оси. Язик угору — ша-ша-ша, Наша Маша в ліс пішла. Язик донизу — са-са-са, Укусила в ніс оса. Язик угору — ши-ши-ши, Машу в лісі ми знайшли. 2. Робота над скоромовкою. (Слайд 4) В будь-якого будяка Будячиха будь-яка.
ІІІ. Перевірка домашнього завдання 1.Відповіді на питання . - Який новий розділ ми почали вивчати ? ( Народні казки) - Що читатимемо в цьому розділі? ( Казки різних народів світу) - Які казки називаються народними? ( Це казки які склав народ, а не одна людина)
ІV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку. 1. Гра «Відгадай казку». - А зараз спробуйте відгадати назву казки за предметом чи героєм із цієї казки Рукавиці («Рукавичка»), колосок («Колосок»), яйце («Курочка ряба»), ріпка («Ріпка»),Котигорошко («Котигорошко»), Солом’яний бичок. (Слайд 5,6,7,8,9,10)
- Молодці. Сьогодні з вами ми відправимося у гості до казки , а якої саме, ви дізнаєтеся, коли відгадаєте загадку.
2. Робота з виставкою книг. - Існує багато народних казок. Вони передавалися з покоління в покоління. Зверніть увагу на виставку книг, яка є сьогодні у нашому класі. Це збірки українських народних казок ви можете знайти в бібліотеці і прочитавши їх, поринути у цікавий і захопливий світ чарівних казок. (Показую книги)
3.Робота над загадкою. ( Слайд 11) Ой набридло на віконці все на сонечку сидіть. Я візьму і покочуся, щоб побачити весь світ. (Колобок) - Правильно, це українська народна казка «Колобок», яку люблять усі, від маленьких діточок до стареньких дідусів і бабусь, що залюбки читають її своїм внукам і правнукам. (Слайд 12)
V. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу. 1.Довідкове бюро. (Слайд 13)
- Призьба - земляний насип уздовж стіни знадвору. ( Слайд 15) - Борошно – російською «мука». (Слайд 16) - Засік – місце, де зберігається борошно. (Слайд 17)
2.Первинне сприймання казки: а) Читання уривка казки вчителем ( до слів біжить та й біжить дорогою…) - Послухайте казку і скажіть, де ж баба взяла борошна для тіста? ( Баба назмітала борошна для тіста в засіку) (Слайд 18,19,20) б) Гра «Бджілки» . Самостійне напівголосне дочитування казки до кінця. (Слайд 21) в) Офтальмологічна пауза (Слайд 22) - А зараз, дітки, скажіть, куди покотився Колобок ? ( У ліс) - А ліс цей який ? (Чарівний) - Так, чарівний, і дерева у ньому чарівні. - Колобок гуляє по чарівному казковому лісу. І ось такі дерева зустрічаються в нього на шляху. Давайте трохи відпочинемо і проведемо зарядку для оченят. Прослідкуйте очима за листочком із дубового дерева. ( листок рухається по діагоналі, по кругу вліво , вправо, дивлюся, щоб діти слідкували тільки оченятами)
VІ. Узагальнення і систематизація знань учнів. 1. Бесіда за змістом. Робота над схемою до казки.
- Як лисичка перехитрила його? (Лисичка сказала, що погано чує пісеньку і попросила його сісти їй на носика)
2.Тест «Як запам’ятали казку». ( робота в парах)
червоні – на неправильне. (Слайд 23) Тест
Самоперевірка тесту. - Перевірте, чи правильні у вас відповіді. Увага на екран.( Слайд 24)
3. Вибіркове читання.
- Що попросила лисиця у колобка?
4. Робота в парах.
- А тепер попрацюємо в парах . Виконаємо два завдання. На кожній парті лежить картка білого і рожевого кольору. Візьміть спочатку картку рожевого кольору і обведіть предмет, який за формою схожий на колобка.
( велосипед, вінок, каблучка, кермо автомобіля) (Слайд 26)
Фізхвилинка ( відео) ( Слайд 27) - Але перед тим, як перевірити, як ви справилися із завданням на картках, давайте відпочинемо. Скажіть , чи зустрівся Колобку у лісі Ведмідь? (Так) - Зараз ми проведемо фізхвилинку, у якій йдеться про ведмежатко. - Тепер перевіримо, як ви виконали завдання. (з’являються слайди із зображенням героїв казки) ( Слайд 28,29) - А яких персонажів не було на картках? (Ведмедя і лисиці). (Слайд 30,31)
5. Розв’язування задач, пов’язаних зі змістом казки А) Бабусі в тісто треба вбити 7 яєць. Вона розбила 4 яйця. Скільки ще яєць треба покласти в тісто? Б)Колобок обкотився навколо зайчика 3 рази ліворуч та 4 рази праворуч. Скільки всього разів обкотився Колобок навколо зайця? В) Баба спекла Колобока о 9 годині ранку . А вже об 11.00 Колобок покотився в ліс. Скільки годин Колобок лежав на вікні?
6. Гра «В театрі») - Зміст казки ми знаємо, а тепер я звертаюсь до своїх помічників. Давайте продемонструємо , якими були звірі проінсценувавши казку. (Слайд 32) V. Підсумок уроку. 1. Гра «Мікрофон» - Яку казку читали? Хто її автор? (Український народ) - Цікаво бути артистом? А зараз подивіться на екран і розташуйте звірів за зростом ( Слайд 33) - Молодці, діти, гарно попрацювали на уроці.(Слайд 34) Працювали ви старанно, Що ж почуйте у кінці: Так, у другім вашім класі Діти – просто молодці! VІ. Домашнє завдання Домашнє завдання я пропоную вам вибрати самим. І – виразно прочитати казку; ІІ – переказати казку; ІІІ – придумайте нові пригоди колобка. | |
Переглядів: 579 | | |
Всього коментарів: 0 | |