Головна » Файли » Презентація |
[ Викачати з сервера (5.86 Mb) ] | 10.12.2017, 17:09 |
Мета: удосконалювати навички додавання і віднімання двоцифрових чисел ; закріпити вміння розв’язувати задачі на дві дії; виконувати усні обчислення за таблицею; розвивати математичне мислення; формувати вміння аналізувати ; виховувати інтерес до математики. Обладнання: таблиці, презентація до уроку, сніжинки, картки із зображенням кошиків, Хід уроку I організація класу до уроку - Встаньте, дітки. Підтягнулись Один одному всміхнулись На урок старання не забудьте взяти Сядьте всі рівненько, починаєм працювати ( Слайд 1)
II Актуалізація опорних знань -А тепер , діти, уявіть собі, що у нас на уроці відбулося диво. Підставте долоньки, ніби ви збираєте сніжинки. Вони лежать на ваших долоньках маленькі, красиві! Ось такі! (Слайд 2)
- Я зустріла цю сніжинку сьогодні вранці. Ось що вона мені розповіла. До нас вона прийшла з далекого краю. І привела з собою своїх подружок, які мають для нас завдання. Тож давайте подивимося, яке завдання сховалося за першою сніжинкою. 1.Каліграфічна хвилинка - Відкрийте зошити і запишіть число і класна робота. - Урок продовжим без зупинки з каліграфічної хвилинки -Діти, ця сніжинка найбільш за всі інші цифри полюбляє одну і що це за цифра, вона пропонує відгадати. . (слайд3) Дуже схожа на косу. Та косить вона не може. Хто її не хоче вчити, Хай іде траву косити. (сім) - Хто здогадався? Яка це цифра? - Молодці Сядемо всі рівненько, Цифру виведем гарненько.
2. Гра « Відповідай вправно» Пограємо у гру. Ви повинні відповідати на запитання. А вони записані на сніжинках. ( учні по черзі виходять до дошки і вибирають сніжинку) - Які арифметичні дії ви знаєте ? - Як називаються компоненти при додаванні ? - Яку виконуємо дію, щоб знайти суму ? - Як знайти периметр ? - Що таке прямокутник ? - Що таке квадрат? Молодці!
2. Усний рахунок .
- Діти, на цьому ми не зупиняємось і отримуємо завдання від наступної сніжинки. - Вона дуже любить святкувати Новий рік і охоче прикрашає ялиночку. Але цього року в неї виникла проблема. Хтось зачарував ялинкові прикраси. І щоб їх звільнити, необхідно розв’язати приклади. Тоді вони з радістю засяють в новорічну ніч. - Але сніжинка ця найменша серед своїх подружок і ще не вміє розв’язувати приклади, вони просить нас допомогти їй. - Ну що, допоможемо?
( слайд 5) - А тепер нам треба відповісти на наступні питання? - Подивіться на числа і скажіть, що в них спільного? - Знайдіть зайве число . (Слайд 5 )
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. - Сьогодні на уроці ми перевіримо навички навички додавання і віднімання двоцифрових чисел. Ми будемо виконувати обчислення за таблицею, розв’язувати задачі.
ІV. Вивчення нового матеріалу
- Сніжинки мають свій будиночок. Але подув вітер і поставив перешкоди перед входом до нього . І тепер,щоб зайти всередину , потрібно виконати завдання, а саме перевірити чи правильно розв'язані приклади. Якщо приклад розв'язаний правильно, то записувати його ми не будемо, а якщо ж неправильно, то нам треба виправити помилку і записати його в зошит.
58+28 = 78 (86) 64 – 12 = 62 (52) 70-43 = 37 ( 27) 52 + 8 = 50 (60) 43+30 = 83 (73) - Давайте запишемо в зошитах Приклади 387. 2. Розминка для пальчиків. Сніжинки сіли на долоньки - (Діти показують сніжинку) Я їх зловлю маленьких (Закривають долоньку) Раз, два, три, три, чотири, п'ять - (Розгинають пальці по одному, допомагаючи іншою рукою) Відпускаю політать. (Дмуть на сніжинку) 3. Розв’язування задачі. Запишіть в зошити Задача 390
Вапно –
Сода - ? , на
- Що нам невідомо? А що ми знаємо про соду? Як же знайти, скільки кілограмів соди використали на виготовлення скла? 30 – 22 = 8 (кг) Чим цікава ця задача. Які дані в ній зайві? - Наступна наша подруга-сніжинка хоче нам показати дещо цікаве. А чи знаєте ви, що не тільки пляшки виготовляють із скла? Із скла можна зробити багато цікавих речей.
4. Фіхзвилинка. Вийдіть всі із-за парт і виконуємо рухи за мною. Раз, два –всі присіли Потім вгору підлетіли! Три, чотири- нахилились До струмочка, гарно вмились П'ять, шість- всі веселі крутимось, як каруселі Сім, вісім- в поїзд сіли, Ніжками затупотіли Дев'ять,десять-відпочили І за парти тихосіли.
5. Гра «Сніжки». Робота в парах. - Скажіть, а що можна зліпити із сніжинок? Правильно сніговика. А ще можна пограти в сніжки. Я пропоную вам зараз пограти в сніжки . У нас є чарівні кошики, в які ми будемо закидати сніжки. Але ці сніжки будуть чарівними. - На кожному кошику написане число. Ви будете працювати в парі. Необхідно скласти і записати приклад, щоб відповіддю до нього було число, зображене на кошику. Наприклад, якщо на кошику зображено 67, то можна скласти такі приклади: 67 30+37 = 67 40+27 = 67 22 + 45 = 67 14 + 53 = 67 6.Виконання завдання 389. А тепер попрацюємо з таблицею . Нам допоможуть наші подруги –сніжинки. Увага на екран .
А) Додайте попарно числа 2 і 3 стовпчиків. Чи правильно зупинились сніжинки? Одна сніжинка зупинилась не біля того стовпчика. Біля якої цифри вона повинна була зупинитись ? Б) Додайте попарно числа першого і четвертого рядків.
6. Гра «Будь уважним» - Назвіть фігури, зображені на малюнку. - Протягом 30 секунд вам потрібно запам’ятати порядок їх розміщення, а потім викласти на парті.
V .Підсумок уроку.
Дуже швидко час біжить. Вже підсумки нам потрібно підбити, Чого зуміли досягти? - Урок навчив мене… - Найцікавіше завдання було… VІ. Домашнє завдання. Задача 393 Приклади 394 | |
Переглядів: 289 | Завантажень: 7 | |
Всього коментарів: 0 | |