Головна » Файли » Презентація |
[ Викачати з сервера (1.31 Mb) ] | 14.12.2017, 18:33 |
Мета уроку: формувати компетентності: Ключові: вміння вчитися: самоорганізація до навчальної діяльності; соціальна: вчити учнів працювати в парі ;загальнокультурна: ефективно застосовувати навички мовлення та норми мовної культури; здоров'язбережувальна . Предметні: закріпити вміння усно додавати трицифрові числа без переходу через розряд, познайомити з алгоритмом виконання усного додавання, навчити, вдосконалювати вміння розв’язувати задачі, розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, виховувати сумлінне ставлення до праці, прагнення до успіху через наполегливу працю.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу
Обладнання: мультимедійна дошка, ноутбук, презентація до уроку, картки для роботи в парах, конверти із зразками купюр, ялинки, костюми новорічні, касовий апарат іграшковий
Хід уроку І.Організаційна частина. Діти, будьте уважні,і прочитайте девіз нашого уроку : «Міркуємо – швидко! Відповідаємо – правильно! Пишемо – гарно!» - Будемо його дотримуватись?
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. - Подивіться на екран. - Складіть прислів’я із поданих слів. - Як ви розумієте це прислів’я? (Людину прикрашають добрі справи) - Давайте і ми зробимо добру справу. Допоможемо героям одного добре знайомого вам мультфільму . - Що це за мультфільм (фіксики) - Хто дивився цей мультик? - Це цікавий і повчальний мультфільм - До нас звернулися Сімка і Нулик. - А де вони живуть? ( у будинках людей) - Ви знаєте,що в них є своя школа фіксиків? - Хто в них учитель ? - Відомий Дідус запропонував їх вирішити багато завдань з математики, але в них виникли проблеми. Вони хочуть попросити у вас допомоги. Допоможемо їм впоратися? - Доведемо, що третьокласники розумні і кмітливі діти, багато вміють і можуть.
ІІІ.Актуалізація опорних знань. Математична розминка. 1. Гра “Хто швидше?” - Отже, перше завдання - математична розминка, повторимо матеріал, який ми вже вивчили і пограємо в гру «Хто швидше» - Обчисліть приклади. Які числа ви додавали ? (Круглі) (Викликаю до дошки 2 учнів, вони розв’язують приклади, хто швидше дістанеться до верхівки)
2. Гра “Ланцюжок” 3. Робота з числами - Виконаємо завдання від Нулика.
Погляньте на числа і скажіть скільки в них усього сотень, 349, 126, 228, 317, 851? Всього десятків -705, 420, 542, 893? ( 70, 42, 54,89) Розкладіть числа на розрядні доданки. 860, 907, 583. 860 = 800 + 60 907 = 900 + 7 583 = 500 + 80 + 3
4. Усне розв’язання задачі. - А тепер розв’яжемо задачу. - Сімці і Нулику Дідус запропонував задачу про ще одного відомого героя мультфільмів. Хто це ? - У Вінні Пуха було 3 бочки по
5. Каліграфічна хвилинка А тепер запишемо 14 грудня , Класна робота. - Використовуючи цифри 5 8 0 записати трифицрові числа ( 580, 850, 508 , 805 ) ІV. Повідомлення теми уроку.
- На уроці ми познайомимося з новим способом додавання трицифрових чисел. Продовжимо роботу над розв’язуванням задач.
ІV. Вивчення нового матеріалу . 1.Підготовча робота. - Отож, давайте виконаємо таке завдання. - Як легко і швидко обчислити приклад? - Яку властивість дії додавання ми застосовуємо? - Чи зміниться сума выд перестановки доданків ? Який висновок можемо зробити? ( від перестановки доданків сума не змінюється) 400+50+300+20 - Молодці.
2. Пояснення нового матеріалу. - Погляньте на записи. Давайте разом спробуємо знайти суму чисел 520 і 340.
- Отже,щоб обчислити приклад такого виду треба : кожне з чисел розкласти на розрядні доданки : сотні і десятки. Потім окремо додати сотні ( 500 + 300 = 800), і десятки (20 + 40 = 60 ) Знайдені результати додати . - Чудово. Ми впорались.
3. Первинне закріплення. Гра «Естафета» (Приклади з №494)
350 + 410 = 330 + 120 = 140 + 320 = 650 + 110 = 710 + 150 = 320 + 320 = 420 + 130 = 350 + 330 = 110 + 230 = 340 + 250 =
1. Самостійна робота. - Діти. Ви роз’язували приклади в парах, а тепер попрацюйте самостійно. Розв’яжемо приклади за варіантами. І варіант. 750+120 = 430+430 = 595+1 = 240+250 = ІІ варіант 640+130= 320+320 = 452+1 = 420+440 = - Молодці, а тепер перевіримо, чи так у вас розв’язані приклади. Подівіться на екран. 2.Розв’язування задачі № 495. - Сімка і нулик задоволені і просять нас виконати наступне завдання. - Знайдіть у підручнику задачу 495. Прочитайте задачу самостійно. - Тепер один учень прочитає її для нас усіх вголос. Послухаємо уважно. Давайте поглянемо на короткий запис до задачі. - Про що задача? (Про дерева) - Назвіть ці дерева. ( береза, сосна, липа) - Скільки років живе береза? (150) - Що сказано про роки життя сосни ? (Вона живе на 220 років довше від берези). Що означає довше ? (більше) - Що сказано про життя липи? ( На 20 років довше від сосни) Що означає слово довше? - Чи можемо ми одразу знайти, скільки років живе липа ( Ні, для цього треба знати скільки років живе сосна) - А чи можемо знайти скільки років живе сосна? Яку дію треба виконати? Назвіть цю дію. 1) 150+220 = 370 ( р.) - Знаючи скільки живе сосна, ми можемо знайти скільки живе липа? Назвіть дію . (Записують кожну дію в зошити. ) 2) 370+20 = 390 (р.) - Яка відповідь до задачі? 2. Фізхвилинка. - Діти, а чим корисна береза ? ( Вона дає нам корисний березовий сік) - А липа? ( Із суцвіття липи заварюють корисний чай) Послухайте трохи інформації про липу. - А що ж ми знаємо прос сосну? ( Це хвойне дерево, найчастіше ми сосну прикрашаємо на Новий рік) - До якої природи відноситься сосна? ( До живої) - Чи потрібно охороняти і берегти природу? - Ми можемо зберегти життя сосні, виготовивши штучну ялинку своїми руками. Подивіться, які прекрасні ялиночки ви можете виготовити вдома самостійно і таким чином збережете багато дерев.
3.Гра «В магазині» - Фіксики люблять Новий рік. А ви? Чи будемо ми прикрашати ялинку з лісу? (Ні) - Фіксики хочуть нам запропонувати відвідати їх «Фіксімаркет». Там ви зможете придбати чудові ялинки . А який же Новий рік без карнавальних костюмів? - Тож у цьому магазині ви зможете придбати ще й чудові карнавальні костюми. ( Учням видаються макети грошових знаків, один учень виконує роль касира. Покупці мають купити одну ялинку і один костюм. Касир рахує гроші, виконавши приклад ( додати ціну кожного товару) - Молодці.
4. Гра «Подорож» - Друг Нулика і Сімки Дмитрик хоче з’їздити до бабусі вгості, яка живе в Києві. Що це за місто ?
- Як називається наша залізнична станція ? ( Путивль) - На сайті укрзалізниці він дізнався вартість квитків від станції Путивль до м.Києва. - Він дізнався, що вартість квитка в одну сторону 140 грн. Скільки грошей йому потрібно витратити , щоб з’їздити до бабусі і повернутися назад. 140 + 140 = 280 грн
VІ. Підсумок уроку. - Ось і закінчився.Ви були працьовитим, старанним, впевненим у своїх силах. Ви зробили гарну роботу, і Фіксики вам дуже вдячні. - Що вам найбільше сподобалося? - Що нового ви навчилися? - Давайте ж підсумуємо, як же легко додати круглі трицифрові числа. VІІ. Домашнє завдання.
| |
Переглядів: 332 | Завантажень: 10 | |
Всього коментарів: 0 | |