Головна » Статті » Конспекти уроків |
Хід уроку І. Організаційний момент 1.Психологічне налаштування на хорошу роботу. Тепло своїх долоньок Я друзям віддаю. Урок новий, цікавий Я з радістю почну.(Пожимають один одному руки .) ( Слайд 1) ІІ. Актуалізація знань. 1.Індивідуально – творче завдання Гра «Пантоміма» (Слайд 2) ( Асистенти учителя готують вдома розповідь «Вранці»; показують тільки дії , які роблять, коли збираються до школи). • Прокидається. • Встає. • Умивається. • Чистить зуби. • Робить зарядку. • Заправляє ліжко. • Снідає. • Іде до школи. Діти називають дії по черзі.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності 1.Правила нашого уроку(діти по черзі називають правила) : (Слайд 4) - Дотримуватися правила піднятої руки. - Давати повні відповіді. - Бути уважними, кмітливими і тому подібне… - А я бажаю вам: - Навчитись слово цінувати Гарне спілкування собі обрати, Співрозмовників своїх поважати І нове з уроку запам’ятати. - Щоб урок наш був не сумний, а цікавий до нас завітали гості. - Хто? Ви мені скажете, коли відновите слово, зображене на екрані. (Слайд 5) G Г N Н Ȳ О Ȳ М Ѩ И 2. Робота у зошитах. Записують число, класна робота 3.Каліграфічна хвилинка. Завдання від Умійчика (Слайд 6) рдов’язо (Слайд 7) - Чому не можемо прочитати? Змініть букви так, щоб вийшло слово. - З якої літери воно починається? (Зз) – записують каліграфічно літеру у зошиті. - Запишіть каліграфічно слово здоров’я. - Що треба робити,щоб бути здоровим? ( робити зарядку, загартовуватися, займатися спортом) ІV. Оголошення теми і мети уроку. - Без слів якої частини мови ми не зможемо розказати, як зберегти здоров’я?(дієслів) (Слайд 8) - Тож давайте допоможемо нашим гномам розібратися з дієсловами. Ви сьогодні повинні показати усі свої вміння, навички, знання з теми «Дієслово». V. Узагальнення і систематизація знань. 1. Завдання від Лінивчика Гра «Хто більше». (Слайд 9,10) - Зараз ми отримаємо завдання від гнома на ім’я Лінивчик. - Уважно слухати і запам’ятати якнайбільше дієслів. (виконують у парах) Запишіть усі дієслова, які запап’ятали. ЖАРТ Іринка проснулась, вдяглася і взулась, вмилась, поїла, під вишнею сіла. Позіхнула ліниво, зітхнула тужливо, лягла коло хати під вишнею спати. (С. Косенко) (Проснулась, вдяглася, взулась, вмилась, поїла, сіла, позіхнула, зітхнула, лягла спати.) - Про що йде мова у вірші? 2.Завдання від Буркунчика(Слайд 11,12) - Гном Буркунчик підготував для вас завдання. Пограємо в гру «Заміни дієсловом» - Читаю словосполучення, а учні повинні замінити їх дієсловом-синонімом. Матеріал для гри.(Слайд 13) Сушити собі голову - … (думати). Бути на сьомому небі - … (радіти). Пасти очима - … (стежити). У печінках сидіти - … (набридати). 3. Пальчикова гімнастика. П’ять гномиків спішили в ліс, в похід усе зібрали Найстарший гном торбину ніс. Молодші - пустували. Один – стрибав, другий –співав, А третій - на сопілці грав. Четвертий гном уважним був, Він всіх швиденько схаменув! Вчепились дружно за торбину І в ліс гайнули без упину.(Грабчак Л.В.) 4.Завдання від Веселунчика. Гра «Утвори дієслова» (Слайд 14,15) Пропоную утворити від поданих іменників неозначену форму дієслова та форму теперішнього часу. Золото - (що робити?) золотити Товариш - …. Майстер - …. Думка - …. 5.Фізкультхвилинка 1.Жили на світі семеро гномів, Семеро мудрих астрономів. Сіяли зорі в безмежнім саду. Радісно грали в чарівну дуду. 2.Семеро гномів вигравали, Зорі бадьоро крокували. Стали у коло веселі сім нот - І закружляв в небесах хоровод. 3.Семеро гномів узяли скрипки, Нотки співали аж похрипли. Пісня на землю злетіла з небес, Більше з тих пір стало в світі чудес. 6. Завдання від Пустунчика. Гра «Наповни кошики».(Слайд 16,17) - Пустунчик дуже зголоднів. І просить йому допомогти. Для кожного ряду своя корзина ( фрукти, овочі, ягоди) На парті відповідні малюнки . Кожна пара бере свій малюнок, утворює дієслово і пише на ньому, потім закидає в корзину. І ряд - Мама (що робить?) любить, голубить, милується, виховує, … ІІ ряд - Тато (що робить?) допомагає, ремонтує, захищає, працює, … ІІІ ряд - Учень (що робить?) читає, вчить, займається, відповідає, … 7.Завдання від Хитрунчика. Гра «Підбери пару». (Слайд 18,19)
- Заміни дієслова на протилежні за значенням слова(антоніми), пари слів записати.(На екрані телевізора) плаче(сміється) стоїть (сидить) радіє (сумує) купує (продає) охолоджує (гріє) 8. Завдання від Торохтійчика Гра «Відповідай швидко»(Слайд 20,21) - Що називає дієслово? - На які запитання відповідає частина мови дієслово? - Назви 5 дієслів? - Назви 3 словосполучення з дієсловом? VІ. Підсумки уроку. (Слайд 22) Гра «Добери потрібні слова.» Лопатою ... . а) рубають; б) жнуть; в) копають. Косою ... . а) орють; б) косять; в) ріжуть. | |
Переглядів: 665 | | |
Всього коментарів: 0 | |